Известие

Collapse
No announcement yet.

не се изключват и двете перки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • не се изключват и двете перки

    Пичове....не се изключват перките на алфата При изгасен двигател.Наложи се да ги изключа от буксите.При изтинал двигател,в момента в който включа буксите,перките задухват на макс.....Някви идеи??

  • #2
    Изключи буската на пресостата и виж дали ще спрат да се въртят.
    Пресостатът е означен като K10 на схемата:



    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Не е от пресостата. След спиране на контакта перките остават да въртят 2-3 секунди и спират. Т.е. не трябва да работят без контакт.
      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
      Opel Astra J
      ex:
      Alfa Romeo 164 2.5TD
      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

      Comment


      • #4
        Проблема се оказа от едно реле....мерси на Еcotronic-ЛЮБО,че ме насочи на къде да гледам.
        Извадих релето,зачистих го..... за сега е ок....работят,изключват....както си беше.

        Comment


        • #5
          може ли да посочите къде е релето, утре някой ще чете темата и нищо няма да разбере
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            може ли да посочите къде е релето, утре някой ще чете темата и нищо няма да разбере
            Релетата са R6 и R7 в кутията на предния ляв калник. Означени се на схемата. Едното е за бавната а другото за бързата скорост.
            В случая на Стефан му е било залепнало това за бързата скорост - R6 (горното).


            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:54.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Да,съжалявам ....мислех че само аз не знам къде се намира тва реле....Та,намира се коша при двигателя ....от страната на левия калник.Има една кутийка с бушончета....е,те там,до нея се намира и въпросното реле.То е едно...няма как да се сбърка.....Утре ще му трясна една снимка...защото при мен..не знам поради каква причина,е изместено малко по на горе.

              ---------- Post added at 21:51 ---------- Previous post was at 21:49 ----------

              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Релетата са R6 и R7 в кутията на предния ляв калник. Означени се на схемата. Едното е за бавната а другото за бързата скорост.
              В случая на Стефан му е било залепнало това за бързата скорост.
              Утре ще снимам...защото явно при мен е мааалко по различно от схемата....смисъл,изместени са,релето......и има едно единствено реле.....и до него има един мнооого голям бушон.

              Comment


              • #8
                хубаво е да смениш релето с ново защото това гарантирано ще залепне скоро пак.
                точка

                Comment


                • #9
                  не знам как изглежда това, но съм разглобявал релета и съм оправял механични повреди по тях
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    не знам как изглежда това, но съм разглобявал релета и съм оправял механични повреди по тях
                    Един път залепнало реле,няма оправия пак ще залепне,щом е станало веднъж,значи пъпките му са много износени и клеясали и греят,Колев е прав Варианта е смяна с ново/втора употреба/
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      Един път залепнало реле,няма оправия пак ще залепне,щом е станало веднъж,значи пъпките му са много износени и клеясали и греят,Колев е прав Варианта е смяна с ново/втора употреба/
                      само така си мислиш, никога не съм купувал релета, каквито и коли да съм имал
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        само така си мислиш, никога не съм купувал релета, каквито и коли да съм имал
                        И си ремонтирал залепнало реле,и то е действало безотказно след това,евала ти си поредния супермен във форума,тук сте 2-ма даже Това че никога не си сменявал реле,говори много за техническата ти грамотност и компетентност,и спестяваш 5 лв. за сметка на един прегрял мотор например
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                          И си ремонтирал залепнало реле,и то е действало безотказно след това,евала ти си поредния супермен във форума,тук сте 2-ма даже :boваwdown: Това че никога не си сменявал реле,говори много за техническата ти грамотност и компетентност,и спестяваш 5 лв. за сметка на един прегрял мотор например
                          Нали знаеш, че твоето мнение нищо не означава за мен и не ме интересува, парите никога не са ми били проблем, това че ти не можеш, не означава, че е невъзможно, технологията няма да ти стане известна никога, други оценяват колко съм техн. грамотен, ти нямаш необходимия ценз за това!
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #14
                            Пичове..не така бе....не с рогата.....Нищо не разбирам от електроника.....Конкретно за моето реле,не съм го отварял....просто го извадих от куплунга,и пак го сложих...и проблема изчезна.Днес цял ден варта из града,с пуснат климатик.....проблем нямам.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                              ... на един прегрял мотор например
                              Обясни на всички нас неграмотниците във форума, като залепне релето въртят ли перките или не въртят.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment

                              Working...
                              X